vad gör du om de står en jättegodis skål framför dig ?

jag är en riktigt gottegris x) hahah , jag verkligen älskar godis . & jag småäter hela tiden , och de är verkligen inte bra , varken för mina tänder eller min kropp ...
så jag har sagt till mig själv att bara äta godis på helger , men GUD så svårt de är !
och ibland står de bara en fet godis skål , som man bara vill äta upp .
då tänker jag så här : aja , jag äter de nu , så borstar jag tänderna några extra minuter & tränar lite hårdare .
men jag borde tänka : nej , den ser god ut , men den är ond . den får stå där själv . jag tar en frukt ist , som är såå mkt godare & mkt bättre .
svaret på de där uppe för mig är : äter ur den , fast jag vet att jag klarat mig utan de . 
 
jag väntar fortfarande på mamma , därför jag inte hade något bättre att skriva om x)
peace & love !

todays outfit (:

Kommentarer
Postat av: Felix :D <33

frukt e inte goddare än godis ;) <33

2011-03-15 @ 17:13:57
Postat av: emmy

haha , nej :) <3

2011-03-15 @ 20:31:00
URL: http://emmyoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0