typ ett hål i benet ?

hejsan svejsan , imorse va jag på sjukhuset 6 fick svaren . de är helt ofarligt . de va typ någon infektion & på mr bilderna såg man att de typ va ett hål i benet . måste ta de lugnt , alltså ingen handboll på 1 månad .
& de betyder att jag ska bygga på mina naglar ! :D YIPPIE !
dagen i skolan idag har varit helt okej , som vanligt ..
fick också lång sovmorgon i morse , vilket va riktigt skönt .
imorgon har vi läxförhör i svenska på VERB . kommer ju gå bra för mig som missat dom 2 senaste lektionerna .
har nästan precis ätit , vi åt PIZZA , mummms !
la aldrig in todays outfit igår , så ni får både dagens & gårdagens outfit .
peace & love !

yesterdays outfit .                                                   todays outfit . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0