magnetrötngen på måndag .

hej , ännu en lång dag i skolan . men allt har gått bra & jag har hoppat på som vanligt ;)
fick tiden idag till magnetröntgen , nu får man verkligen hoppas på de bästa !
om jag ska vara riktigt ärlig så är jag faktiskt ganska rädd . men de är väl okej .
är ganska trött om dagarna , på grund av mina mediciner .
iaf är allt annat som vanligt , hade svenska prov idag , som gick riktigt bra !
snart ska jag ner & duscha . de kommer ta lååång tid , haha :)
jag förstår inte vad som hänt med kommentarerna , dom går typ inte att godkänna . helt konstigt .
glömde säga att jag va hemma hos lisa efter skolan , & vi kollade en film & lite sånt , förresten lisa&jag på bild. iloveu !
orkade inte ta någon bild idag , men imrogn får ni bild .
bloggar mer imorgon & då kommer kanske lite bilder till .
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0