Linn idaaaag !

hejsan hoppsan , idag vid 7 tiden kom mamma på att jag skulle till tandrglieraren på morgonen . skulle vara i helsingborg ( alltså hos tandreglieraren ) kl 8.20 . så jag fick platta mitt hår lite , sen skulle jag och pappa köra , för de tar typ aslång tid att köra dit . iaf , så fick jag sminka mig i bilen & de gick ju RIKTIGT BRA , haha :)
efter att jag spänt in min tandstälning , körde pappa mig till skolan . fick börja med att göra mitt bildprov , de gick väl sådär . skoldagen gick & till slut fick vi gå hem . Linn hängde med mig hem , och vi hade riktigt roligt !
sen va de dax för träning , jag sprang ute , men när vi kom tillbaka mådde jag inte så bra . var trött & hade huvudvärk ... satt på bänken hela träningen , för jag orkade verkligen inte träna med huvudvärk :(
tror faktiskt att jag hade huvudvärk av tandställningen , efter som de spänner som fan i munnen !
aja , ska nog börja träna till svenskaprovet till imorgon .
peace & love !



today's outfit .                                  & en liten bild på mig & linn 
                                                                          iloveu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0