en helt vanlig dag .

hejsan hoppsan , idag har jag varit i skolan som vanligt och de har varit helt okej . vi skulle springa i skogen idag också , gick bra , men jag & lisa gick mest . haha :)
igår va mammas kompis här och visade lite marimekko saker . som tex nessesärer & väskor & pennskrin & lite sånt smått & gott . jag fick en nessesär . eftersom hennes barn får dom kläder som är försmå för mig .
idag har min kompis ebba varit på sin sista behandling ! ebba , du är en riktig kämpe & för mig är du bäst !
& jag är riktigt glad för din skull !
i sommar ska vi rida islandshästar , kommer bli riktigt kul !
jag saknar dig .
idag ska jag träna igen för första gången på nästan 2 månader ! YIPPIE !
efter träningen ska jag äta jordgubbar & glass . MUUUMMMMS !
peace & love !

gårdagens outfit .

min nya nessesär .

Kommentarer
Postat av: elin

Fin tröja! :D

2011-04-29 @ 15:11:01
URL: http://eliiinzz.blogg.se/
Postat av: emmy

tack :)

2011-04-29 @ 17:26:17
URL: http://emmyoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0