snart sommarlov !

halli hallå gott folk :)
idag har de varit skola som vanligt . efter skolan va jag med lisa , sen ringde mamma & bad mig gå en runda med fero , så jag fick gå hem & göra de . sen skulle vi äta & då kändes de inte så lönt att gå över till lisa igen . men jag ska dit snart igen & kolla glee ! :D vi älskar de !
´jag bloggade aldrig igår , men de va iaf skola & vi va på vikingabyn & de verkligen ösregnade :O
sen åkte vi tillbaka till skolan & åt , sen kolla vi film & sen gick vi hem , så riktigt chill dag :D 
sen efter skolan va jag med anna , linn & lisa . under dagen löste vi ett litet bråk som vi haft .och de känns skönt att få ha snackat ut om de nu :) jag kommer alltid älska er , vad som än händer & de vet ni ! 
imorgon blir de väl ännu en skoldag & sen efter de vet jag inte riktigt :) 
nä , snart ska jag över till lisa . 
peace & love ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0