snabb tur på centan med anna , linn & lisa .

hejsan hoppsan , idag var de skola som vanligt . haha , har faktiskt glömt vad vi har gjort :s
aja , iaf så efter skolan stack jag , anna , linn & lisa till centan . vi skulle handla lite godis & sånt till aranäs .
jag köpte bara 3 trosor & godis :)
& imorgon är de maran . haha jag & linn ska fan vinna !
och sen efter de ska vi åka till aranäs open . vi ska spela i 96 serien så får väl se hur de går ;)
och så har jag paaaaanik ! asså vet fan inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen !?!?
vet iallafall att jag ska ha shorts , men till de har jag ingen aning ! :o
& sen har jag inte ens börjat packa än :(
känner mig lite stressad ...
& jag kommer nog blogga mer imorgon , men sen kommer jag inte blogga på hela helgen så ni vet ;)
peace & love !

gårdagens outfit .

& dagens outfit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0