snaaaart helg !

halli hallå ! idag har de varit skola , de va ganska chill :)
efter skolan va jag med lisa :) vi är riktigt lata nuförtiden känner jag , haha ;)
sen gick jag hem , åt & sen gick jag en runda med min överälskade hund ! :D
imorgon ska vi segla med 7D :) de kommer väl bli trevligt , så länge de inte regnar ! ;)
känner att allt börjar bli bättre nu :) har ju skrivit en massa om att allt e fuckat & sånt ....
men de börja gå mot den ljusa sidan nu . & jag tror de blir bra efter denna helgen som kommer :D
förresten , så ska jag slinga håret på söndag :D
ni får ha de super bra , kanske inte bloggar i helgen , men vi får se ;)
peace & love !

gårdagens outfit .

dagens outfit :) (inte så bra bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0