förlåt för min extremt dåliga uppdatering !

hejsan hoppsan , tycker att rubriken säger ganska mycket . jag har varit väldigt dåli på att uppdatera !
men jag ska bättra mig !
kommer inte ihåg vad som hände i måndags . men igår va jag i skolan & efter skolan va jag med lisa . vi la ute och solade i de UNDERBARA VÄDRET ! asså shiit älskar de !
idag va de skola . hade bara 2 vanliga lektioner , sen va de dax för golf . haha vill bara säga att golf är verkligen inte min sport . men de va iaf kul . man fick iaf solen på sig hela tiden :)
efter skolan va jag med lisa , vi gjorde inte så mkt , mest chilla .
nu sitter jag här hemma & äter . sen vid 8 tiden ska jag till lisa igen & kolla på glee !
min mobil e lite konstig just nu . kan inte smsa eller ringa ELLER komma in på internet !
blir gaaalen !
men jag & mamma ska nog fixa de ikväll . eller ja , jag ska iaf ;)
peace & love !

Kommentarer
Postat av: jenny johansson

så fin blogg finis

kolla gärna min http://jennyloves.blogg.se

2011-05-11 @ 20:42:43
URL: http://jennyloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0