just an ordinary day .

hejsan hoppsan , idag har jag varit i skolan SOM VANLIGT . de va väl bra . hade läxförhöret i svenskan , och de gick verkligen jättebra ! tror faktiskt att jag kommer att ha alla rätt (h) 
desstu högre du vill komma , desstumer måste du kämpa !
efter skolan stack & lisa med anna & linn hem . lika kul som vanligt med er tjejer !
sen stack vi till träningen . jag & linn & lisa satt och kollade när dom andra fick kämpa . ganska gött faktiskt ;)
& nu sitter jag här .
imorgon ska jag va  med lisa ,anna & linn igen :D
vi ska sova hos lisa , sen på lördag sticker vi till entré i malmö . I LOVE SHOPPING !
riktigt trvligt . 
sen ska jag kanske bygga på mina naglar i helgen . men ida ska va med mig då , så vet inte om jag kan i helgen då . 
men jag ska snart ner & duscha nu . 
peace & love ! 

todays outfit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0