dålig uppdatering !

hejsan hoppsan , förlåt för min dåliga uppdatering . men har inte hunnit att blogga .
igår va de skola som vanligt , sen hängde jag & lisa med anna & linn hem efter skolan .
vi sov även över hos dom , eftersom vi hade studiedag idag :)
idag va vi på centan , sen efter de stack vi hem & sen va de match . tyvärr blev de förlust .
handlade inget idag , men jag handlade i helgen på entré . trorsor & shorts .
imorgon åker pappa igen . men denna gången är de sista gången .
kommer sakna dig pappa !
imorgon är de skola igen som vanligt . efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer .
ska försöka ladda upp bild . men förra gången gick de inte , blev typ bara ett rätt kryss ?
förstår mig inte på denna jävla data !
oj just de , glömde säga att idag fick jag reda på att de va typ några som hade kollat på matcher & träningar för att ta ut spelare till skånelaget  . & jag har ju inte varit med & kommer inte vara med på ganska länge , så den chansen är ju sumpad för mig !
asså jävla skada , jag hatar de ! hatar att vara skadad & inte kunna göra de jag vill !
aja , får gå ner & ta en dusch nu .
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0