anna , linn & lisa , idag / ikväll / inatt / imorgon !

hejsan svejsan , idag har skoldagen gått väääldigt snabbt . efter skolan cyklade jag , anna , linn & lisa hem till mig & käkade våfflor eftersom de är våffeldagen idag . mummmms !
sen stack vi hem till lisa & kollade reprisen på big brother !
sen skulle dom byta om eftersom dom skulle spela match . dom stack till näsby & jag stack hem .
när jag kom hem gjorde jag inget speciellt . tänkte städa rummet , men orkade verkligen inte ...
sen åt jag en väldigt god middag . & nu hamna jag här , väntandes vid datorn på brudarna som spelar match just nu :)
ikväll blir de väl mest mys med dom . & imorgon drar vi till entré .
bloggar mer ikväll / imorgon .
peace & love !

todays outfit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0