skitdålig uppdatering , iknow !

hejsan svejsan ! förlåt för min dåliga uppdatering, men de e så nu när de e sommar att jag hinner inte sitta vid datan & blogga. men första veckan av sommarlovet har varit riktigt bra !
igår serverade jag & min syster på ett bröllop. de gick jättebra & vi tjänade 1000 kr var :)
idag fyller jag 14 :D YEAH !
imorgon åker jag & familiy till ronneby till min mormor & morfar. vi ska stanna där till onsdag eller torsdag :)
sen är de ju midsommar :D
jag kan inte skriva allt som hänt och kommer hända , men jag ska försöka blogga efterhand !
bild på presenter får ni sen , för just nu sitter jag på min systers data.
förresten så i fredags fick jag en överraskning av mina underbara vänner !
dom överraskade mig med en supergod tårta & presenter & sen på kvällen bjöd dom mig på bio :D
riktigt mysigt ! jag älskar er !
peace & love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0