riktigt lyckad dag !

hej hopp gummisnopp . förlåt för min dåliga uppdatering . men har liksom inte hunnit blogga nu i helgen .
iaf , så igår efter skolan va jag med lisa :)
sen drog vi till match i sölvesborg . VINST blev de också .
imorse vaknade jag bredvid lisa . & så berättade jag för henne att jag skulle ta henne på en överraskning !
så vid halv 2 , satte jag på henne en ögonbindel & så drog vi till stationen . där va anna & linn , men de visste ju inte lisa . vi tog sen tåget till lund & sen gick vi och handla godis & sen in till bion . lisa hade såklat på sig ögonbindeln hela tiden . sen inne i bio salongen tog jag av henne bindeln & så stod anna & linn där !
sen såg vi på " I am number four " . hahah den va lite läskig , men endå sjukt bra !
sen när vi kom hem till anna & linn , efter bion då , så gjorde vi lite mat & åt vår goda mat :)
sen lite senare stack vi ner till scout stugan i furulund & träffa lite folk .
snacka om lyckad dag ! & de kommer bilder .
peace & love !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0