mår skit .

hejsan hoppsan , idag vaknade jag halv 7 :o för att jag & mamma skulle till sjukhuset . röntgen gick bra & jag får börja träna igen ! YIPPIE ! men hålet va fortfarande kvar & de enda som kan hända när jag tränar e att jag får ont , men inte mer .
sen kom  jag & mamma hem . kände att jag inte alls mådde bra , hade ont i huvudet & halsen . så jag gick & la mig en stund i soffan . där somnade jag när kl va typ 11 . sen så väkte mamma mig nu halv 6 på kvällen :p
haha , alltså har jag sovit hela dan .
vet inte riktigt vad som händer imorgon . vi får väl se :)
jag saknar min ida som är i turkiet just nu . men vi skulle nog sova över på söndag när hon kommer hem !
bara för de , så måste jag lägga upp en bild på mig & ida när VI va i turkiet !
peace & love !

Kommentarer
Postat av: ida :)

saknar dig sjukt mycket och när vi var i turkiet!

hoppas du blir bättre sötnos, älskar dig <3

2011-04-20 @ 22:42:23
URL: http://idaaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0