jag , anna & linn har fixat present till lisa .

hejsan hoppsan , idag har jag , lisa , anna & linn kollat på p97 när dom spelade & halva matchen från p99 :)
efter de stack jag , anna & linn till centan för att fixa present till vår älskade lisa .
säger såklart inte vad de e ;) haha .
har också gjort ett tränings schema för mig själv . eftersom jag inte får träna handboll , kan jag ju lika gärna träna mina muskler :)
har även gjort ett mat schema . vad jag MÅSTE äta & vad jag INTE får äta . kommer bli lite jobbigt , men jag ska klara de ! måste komma i form nu till sommaren & till jag kan börja träna igen .
imorgon är de skola som vanligt . tror inte de händer något speciellt .
nä nu ska jag ta & glo lite tv .
bloggar imorgon igen .
peace & love !

bild från förra året . när jag va på gottland .

Kommentarer
Postat av: Sebbe :D

HAHA! ,det var p-98 :D intep-99 ;)

2011-04-04 @ 20:19:45
Postat av: emmy

haha , men de e ju sak samma :p

+ att de va 99 :or som va med & spela , så de så :)

2011-04-05 @ 18:06:01
URL: http://emmyoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0