hemma från allingsås .

hejsan hoppsa , förlåt för min extremt dåliga uppdatering . ska verkligen bättra mig .
i söndags kväll kom vi hem från allingsås . de har varit riktigt roligt ! men de gick inte så bra som vi hade hoppats på . vi vann alla matcher i gruppen , men sen åkte vi ut i 8-dels . men ni va endå bäst !
i måndags va jag med anna , linn , lisa & my . vi solade hela dagen . riktigt skööönt !
jag bara älskar detta underbara väder !
sen sov jag & lisa över . & så imorse klippte jag mig , blev bara topparna ;)
idag har jag & lisa legat & solat . ÄLSKA !
sen ikv ska vi till scoutstugan & träffa litta folk .
imorgon ska jag röntgas IGEN . detta blir femte gången jag är på sjukhuset med min fot .
FÖRHELVETE JAG HATAR DE , VILL SPELA HANDBOLL IGEN !
aja , sånt e livet .
bloggar kanske mer ikv , eller så bloggar jag imorgon .
peace & love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0