valborg blev riktigt lyckat !

hejsan hoppsan sötnosar ! valborg igår va sjukt kul . jag & lisa va först hos några kompisar till familjen & åt väldigt god mat . sen stack vi ut & ida kom då med . sen stack vi till måsängen & träffa några kompisar där .
vi blev typ 12 st tror jag . vi va ute hela kvällen iaf & sen i slutet va vi hemma hos rebecka ( stavning ) & hoppdae på hennes 2 studsemattor . haha de va sjukt kul ! vill bara tacka alla för en rolig kväll !
haha , glömde säga att ramez tappa sin mobil i ån , sen efter typ 5 minuter ser linn att den lyser & ramez bara hoppar ner & tar den . & de sjuka e att den FUNKAR ! inte ens vattenskada .
sen drog jag , ida & lisa hem , så sov ida hos mig . sen idag har vi mest chillat :)
snart ska vi på släktkalas , fick reda på de för typ 1 timme sen :p
har även ny header , hoppas ni gillar den :)
blir ingen bild . bloggar kanske mer ikväll .
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0