morsdag !

hejsan svejsan . igår va jag på nova med ida ! :) (bilder i slutet)
sen kom jag hem vid 4 tiden , så städade jag lite på rummet , sen kom josefine hem till mig !
vi snackade & sånt , sen gick vi upp till ica och handla lite gottgott ! :D
eftersom vi inte kunde sova i husvagnen igår, ska vi göra de nästa helg ist :D
sen vid halv 10 åkte hon hem . & då kom lisa över till migistället :D
vi hade hela huset för oss själva .
så sov lisa över här :D kuligt !
sen så vaknade vi typ halv 1 ...
så nu sitter jag här . ska snart handla en liten present till mamma :)
sen vid 4 tiden åker jag , mamma & amanda till farmor&fafar :)
bloggar kanske mer ikväll :)
här kommer bilder på de jag köpt .
peace & love !




till ov beach handboll <---
fixade ett skal :)


lite bilder som jag & ida tog i fredags


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hoppas du haft en bra helg?:)

Idag har jag avslutat veckans blogg tävlingen, vinnaren kommer publiceras på min blogg ikväll eller imorgon där jag har en intervju med denne, kika om det blev du ikväll/imorgon!:)

2011-05-29 @ 18:09:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emmi

Var med och tävla om DAGNS LÄNK! Skicka en eller fler kommentarer men för störst vinstchans, flera ;D direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/vinnare-ny-dagens-lank.html#comment

kram

2011-05-29 @ 19:30:54
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0