förlåt för min dåliga uppdatering !

hejsan hoppsan , ja rubriker säger väl ganska mycket . jag har verkligen varit sämst på att uppdatera  denna veckan .
igår va de iaf skola & efter skolan så stack anna , linn & lisa med mig hem . har verkligen saknat er , eftersom vi inte träffats på ganska länge !
idag va de skola som vanligt. inte så kul , eftersom jag va riktigt trött + att jag är så jävla trött på vissa omogna killar i min klass !
sen har dom senaste dagarna varit lite upp & ner med mitt humör . har liksom inte vetat hur jag ska göra & vad jag ska göra & när jag ska göra saker . asså jag förstör för andra bara genom att finnas ? vissa saker jag liksom inte kan hjälpa bara händer liksom . aja , ni kanske inte fattar , men de gör inte jag iheller ...
juste ja , idag gick även min tandställning isönder , men tur att jag ska till tandläkaren imorgon & fixa de .
sen är jag också väldigt orolig över min lilla baby :(
han har ett jättestort & äckligt sår på sin kind & vi ska nog åka in med honom till veterinären .
naaw , jag hatar att se honom inte må så bra , för han är verkligen mitt allt !
peace & love !

haha , bild på mig hos tandläkaren .                      min baby !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0