med lisa .

hejsan hoppsan , inga bilder igår , men dom kommer ikväll , få jag hoppas !
idag i skolan trodde jag att min blogg va borta :o
för ingen kunde typ komma in på den . fatta va rädd jag blev ! :o
aja , nu är jag med lisa , efter en helt okej skoldag :)
vi kollade nyss på big brother & nu gör vi inte så mkt mer .
som sagt så kommer lite bilder ikväll , om jag nu kan ladda upp dom ...
bloggen spelar mig ett spratt just nu & jag hatar de :p
imorgon är de inventering på willy´s , kul ju .... (Y)
sen är de även någon VIP kväll på gina . MÅSTE DIT .
men de är typ samtidigt som inventeringen .
bloggar kanske mer ikväll om de funkar på min data .
& just de , pappa åkte imorse ....
peace & love !

bild på amanda , mamma & mig i thailand .

Kommentarer
Postat av: Feliiiix:D <33

INVENTERING JA VA KUL :D :D<333333



eller inte -.-<333

2011-03-30 @ 21:38:27
Postat av: emmy

hahah , eller hur :p <3

2011-03-30 @ 21:39:57
URL: http://emmyoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0