väldigt lyckad dag/kväll/natt & dag !

hej , förlåt för min dåliga uppdatering .... men de blir så när man har mycket att göra på dagarna ;)
kan ju börja med att i torsdags spelade jag beachhandboll i ov i 97 serien . där kom vi bara till kvartsfinal i A-slutspel. men de är endå bra tycker jag !
& sen i fredags va vi med i 96 serien , alltså vi spelade mot dom som var ett år äldre . där kom vi till B-slutspel & vann skiten ! riktigt härligt ! & jag älskar verkligen mitt lag !
sen på fredag kväll kom pappa hem ! så då satt vi ute & prata nästan hela kvällen , sen somnade jag i soffan ...
i lördags åkte jag & pappa med motorcykeln hem till farmor & farfar & fick lite där . efter de körde jag & pappa vidare mot josefine . när jag kom till henne tog vi bussen till centan för att vi skulle handla massa gott till kvällen & natten som vi hade framför oss ;)
HAHAHA , de va så jävla kul i bussen ! vi satt längst bak & så hade jag satt energidryckerna på marken , så när bussen stannar , så rullar ALLA ut över hela bussgolvet & de va så jävla pinsamt för sen fick vi gå fram & hämta alla och sånt . hahaha , asså fyfan ;)
iaf , sen va vi i josefines husvagn hela natten & gjorde lite olika , kommer faktiskt inte ihåg vad .ahaha .
sen imorse typ vi 7 började vi fixa oss & så tog vi tåget vid 9 tiden in till helsingborg . sen gick vi från stationen till stranden där ovbeachhandboll spelades . där träffade vi emil & några av hans kompisar . vi bada & stekte i solen , riktigt härlig dag !
se tog jag & josefine tåget hem igen & då va vi riktigt trötta ! iaf jag ..
ikväll skulle jag egentligen sova över med ida , men vi gjorde så ist att jag ska komma hem till henne imorgon & sola & bada i hennes pool ! :D
tycker att denna helgen varit riktigt kul änsålänge !
kommer bilder senare ikväll & kankse imorgon kväll , så kolla till bloggen mer ikväll !
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0