sjukhuset idag igen ...

hejsan hoppsan , imorse tog jag & pappa motorcykeln till sjukhuset. jag skulle röntga foten & gå på återbesök efter.
allt gick bra & min fot mår även mycket bra den med :D
efter de åkte jag & pappa och handlade en ryggskena till mig & sen ska jag nog också få ett nytt motorcykel ställ :D
är inte i skolan idag som ni kanske märkt . & de är väldigt skönt , för idag skulle vi egentligen vandra i skrylle , men de slipper jag !
lite senare idag ska jag på student.
igår spelade vi ov beachhandboll med klassen & de gick väldigt bra ! vann alla matchen i gruppen förutom en som vi spela lika , men sen åkte vi ut i kvartsfinal .
bild på mitt lag i ov kommer med :)
bloggar kanske mer senare idag .
peace & love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0