jävligt bra start på sommarlovet !

halli hallå ! förlåt ifall jag inte bloggade igår , men hann tyvärr inte. men ska skriva om dagen nu :)
igår vaknade jag med lisa. sen fixa vi oss och sånt till skolavslutningen! sen kom anna & linn och hämtade oss & då åkte vi till skolan & sen gick vi till krykan. skolavslutningen va typ klar vid 10. då gick jag , lisa , anna & linn hem till mig och åt en väääldigt god tråta! sen efter en stund träffa vi ida & vikotria , men viktoria skulle med tåget så vi hade följe upp dit med henne. sen efter de va vi hemma en stund , sen stack vi också till stationen, för vi skulle in till lund & fira att vi hade slutat! i lund mötte vi upp josefine också. sen gick vi till en kinaresturang i lund som heter typ tatung :) riktigt god mat & verkligen mysigt! efter de gick vi runt lite i lund & hade fruktansvärt kul med massor av galna saker. HAHHAA :D sen skulle vi med tåget som gick vid nio tiden , men de va något klydd med de tåget så vi fick vänta i typ 30-40 minuter :O & då gjorde de också såklart att vi missade bussen som skulle ta oss till furulund.... men sen gick tåget & vi kom till kävlinge, där vi även såg saras syster ! sara i big brother :) sen kom vi hem till anna & linn typ vid 11. då satt vi i uterummet & lysnade musik & snackade och lite sånt ;) sen sov jag & ida över , men inte lisa & josefine eftersom dom skulle på annat dagen efter.
så imorse vaknade jag bredvid anna. för ida & linn la i linns rum :) 
vi käkade lite frukost sen stack vi hem till ida & bada & sola! riktigt häääärligt ! :D
tack för ni gjorde början på sommarlovet bäst tjejer !
kom hem för typ två timmar sen & har duschat och lite sånt nu. sitter & äter varma hallon med vaniljglass! :D 
lite bilder får ni också!
peace & love !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0