första veckan på sommarlovet.

hej igen ! eftersom jag inte bloggat på hela veckan, kanske ni vill veta hur veckan såg ut ? :)
måndag : va med anna & linn :) & lite senare på dagen va jag med lisa , adam , ramez & felix.
tisadg : åkte motorcykel till helsingborg & fixade lite med tandställningen. har gummiband nu & extremt ont i tänderna ! efter de va jag med lisa. tror vi träffade adam, ramez , felix & vt :) sen träning.
onsdag : träffade emil & vi va lite överallt, först lund sen kävlinge :) lite senare träffade vi ramez & sen felix, sen åkte emil hem och efter jag ätit va jag med adam, ramez , vt & felix. sen vid 11 tiden träffade vi även fredde, fabio, sebbe & affe :)
torsdag : träffade jag josefine & sen efter de så va de träning & då tränade vi zumba :D
fredag : överraskning & bio med anna, linn & lisa ! :D
lördag : serverade på ett bröllop från 3 på dagen till 1 på natten :)
söndag : min födelsedag & släktkalas :D
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0