härliga dagar !

hejsan hoppsan, nu har jag kommit hem från ida. jag har också ätit. idag har jag och ida solat & badat hela dagen ! göööttt !
egentligen skulle jag & linn med mamma på friskis och svettis idag, och sen sova över. men vi bestämde oss för att träffas imorgon ist och sticka till stranden :)
ikväll ska jag och amanda kolla på one tree hill ! :D asså jag ääääälskar de !
men just nu är jag hemma själv, eftersom amanda & pappa är ute med motorcykeln och mamma är och tränar. så jag och fero ligger ute på vårt ute däck i soffan och myser :D
ska snart ner och ta en dusch :)
peace & love !

haha, hitta en ganska gammal bild på mig från pappas data ;)

Kommentarer
Postat av: linn <3

är du med och tävlar om torsdags bloggen , anmäl dig HÄR : http://linnsaamberg.blogg.se/2011/july/tavling-om-att-vinna-torsdags-bloggen-1.html#comment

2011-07-10 @ 21:08:11
URL: http://linnsaamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0