snart ska jag BASTA !

hej hopp gummisnopp alla underbara läsare . idag har jag varit i skolan som vanligt & de va helt okej idag igen .
efter skolan va jag med lisa som jag alltid brukar va . vi kollade big brother & åt & pluggade tråkig fysik ...
nu ska dom spela match mot eslöv , lycka till & jag håller tummarna för er som vanligt !
SAKNAR HANDBOLLEN SÅ JÄVLA MKT !
de är sjukt , känns som jag bara sitter & ruttnar & blir allt fetare :(
men ska röntgas på posklovet & då får jag nog reda på när jag får spela !
aja , nu ska jag sluta sitta här & sura . ska snart gå ner & basta !
ska bli riktigt skönt faktiskt !
bloggar mer ikväll eller imorgon .
peace & love !

todays outfit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0