mormor & morfar här .

hejsan hoppsan , vill börja med att säga att jag verkligen ÄLSKAR vädret . käns typ som sommar !
imorse vaknade jag bredvid lisa & jag vaknade av att mamma ringde mig . jag skule hem för mormor & morfar var på väg . så jag stack hem . & så kom mormor & morfar . vi snackade & åt lite sen stack vi till sommar AB i borgeby för att kolla ute möbler till vårt trä däck :)
vi hitta några rikitgt snygga som jag tror vi beställer !
sen körde vi snabbt inom center syd för mamma skulle handla ngt . sen när vi kom hem hade mamma gömt två påskägg till mig & amanda . hihi ;)
i påskägget fanns en tubtopp & svarta tights , en choklad kanin & ett godissnöre . tack mamma :)
nu ska vi göra lite mat & sola .
peace & love !

jag & min syster .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0