läääxa ...

hejsan hoppsan , idag har jag haft träningsvärk . känner att jag är i riktigt dålig form just nu . men håller på att rätta till de ;)
idag va de en vanlig dag i skolan . emma har börjat i vår klass . mycket trevligt & kul :)
va med lisa efter skolan & vi åt lite , sen vetifan vad vi höll på med x) men efter de stack jag hem , för dom ska spela match ikväll i åhus . lycka till , jag håller tummarna !
ska snart börja med läxorna . har ganska mycket läxa denna veckan . jobbigt .
aja , nu ska jag plugga lite & sen träna lite :)
ingen bild på todays outfit , men kan skriva ist .
todays outfit : svarta mjukis & en vit långarmad & uppsatt hår .
peace & love !

bild från matildas tjejmiddag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0