kusinerna är här .

hejsan hoppsan . Idag vaknade jag & ida en halv timme innan de va samling . vi fixa oss snabbt och sen åkte vi till matchen . kollade bara en halv lek , för sen skulle jag hänga med mamma , sanna & kusinerna till center syd .
de blev ett par svarta mjukis byxor & ett vanligt vitt linne .
idag ska jag även beställa iphone skal . blir inget av dom alternativen där nere .
blir nog någon av dessa . men kan inte bestämma mig ! :o
ska snart käka pizza & ha lite mys .
får se om jag bloggar mer ikväll .
peace & love !
Glitter BabyrosaDiamant Skal Rosa iPhone 4Sexy Diamant skal iPhone 4 (Silver  Pink)
nr. 1                                                 nr. 2                                               nr. 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0