morgonpigg , eller inte ...

hej , har precis vaknat , vaknade 6.40 . vaknade med en fruktansvärd tandvärk :s
så nu till frukost kan jag inte äta mer än lite A-fil , som jag egentligen inte gillar .
ville bara göra ett litet snabbt inlägg nu , för de är inte säkert att jag hinner de sen .
vi har halvstudiedag idag , så vi slutar efter lunch tror jag , men man behöver ju inte äta där .
ja iaf , sen när jag kommit hem , hinner jag typ bara äta , för sen tar vi tåget till flygplatsen , vet inte riktigt vilken :p så de är inte så säkert att jag hinner blogga mer idag . eller i helgen . men jag ska försöka !
& sen kommer då bilder från London :) missa inte dom ;)
ha en riktigt bra helg , för de tänker jag ha !
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0