HEMMA :)

hejsan svejsan :) nu är jag hemma från london . har väl varit bra , förutom att jag fick hoppa på kryckor hela helgen &  de va riktigt jobbigt ska jag säga . så nu har jag världens största arm & ryggmuskler .
asså jag vet faktiskt inte vad som hänt med den ... de började på torsdag morgon , då jag vaknade & hade ganska ont i foten , sen framåt dan blev de värre & värre . på kvällen kunde jag inte ens gå & då va vi i London .
på fredag morgon åkte jag &  pappa in till sjukhuset . doim ville inte röntga foten , eftersom jag inte hade gjort något speciellt som kunde gjort att jag brutit den . så jag fick en linda, kryckor & medicin . men imrgon efter skolan , ska jag och mamma nog åka in till sjukhuset i sverige , för de har inte blivit bättre i foten . så ska dom kanske röntga den & så . 
jaja , skit i de nu . nu ska jag berätta lite hur de va i London ! 
vi shoppade & åkte och kollade på kändasaker & så . bilder på de jag handlade kommer lite senare .
jag har sett BIG BEN & LONDON EYE, vi har shoppat på primark & camden town  .  
  
peace & love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0