chill dag (h)

hejsan hoppsan , just nu sitter jag i uterummet med en filt & lyssnar på musik . har precis ätit upp min gooooda glass :D
dagen har varit som alla andra dagar . skola , lisa & sen hämtade vi lisas onepiece , snyggt !
nu väntar jag bara på att min ska komma .
har läxa att göra , känner att jag inte riktigt hinner .
har varit ganska trött idag & humöret på botten ...
orkar inte med skitsnack längre . asså seriöst de knäcker en .
har inte så mkt krafter nu känns de som . vill bara ligga & sova , sova , sova & glömma .
nä , nu orkar jag inte sitta här mer , måste börja plugga igen .
ska ner & ta en varm dusch , sen upp & sova  & ...... plugga -.-
hoppas på bättre imorgon !
peace & love !

älskar dig nu , imorgon & föralltid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0